У вересні керуюча партнерка «Евразия», Оксана Тихоненко, поділилася секретами внутрішньої кухні ресторанів та планами на майбутнє з редакцією журналу «TOUCH».
Про високий рівень стандартів і відповідальності, які лежать в основі роботи кожного з ресторанів читайте у вересневому номері «TOUCH magazine» №50, 2019.
Мережа ресторанів «Евразия» — один з улюблених закладів жителів Києва. Смачні страви, затишна атмосфера, улюблені «Щасливі години» і завжди привітний персонал — давно стали візитною карткою мережі.
Керуюча партнерка, Оксана Тихоненко, розповіла нам про високий рівень стандартів і відповідальності, які лежать в основі роботи кожного з ресторанів мережі «Евразия».
Перший заклад відчинив свої двері у червні 2007 року в ТЦ «Плазма». На сьогодні — 22 заклади щодня радують жителів столиці.
У тому числі, так. Це ті напрямки, над якими ми постійно працюємо та вдосконалюємо. Я дуже люблю відвідувати і інші ресторани, щоб отримувати новий досвід. У власній мережі я хочу почуватися в безпеці і отримувати високий рівень сервісу, адже, як правило, дуже часто харчуюся в наших закладах.
Я не розповідатиму про рибу, доставлену літаками і вертольотами, як це роблять інші. У нас дуже прискіпливий відбір постачальників продукції, які вже багато років працюють на ринку України і закордоном, і зарекомендували себе, як відповідальні і чесні партнери. Це дуже важливо для нашого бізнесу, наших гостей і співробітників. Наприклад, основний постачальник багатьох продуктів, в тому числі і риби — компанія «Морський Дім», яка на ринку вже десятиліття і ніколи не підводила ані якістю, ані ставленням.
Це і є найголовніша відмінна риса якісних мереж: незалежно від закладу мережі гість повинен отримати страви однакової якості в кожному із закладів, в однаковий термін подачі і отримати однаковий сервіс.
Це дійсно так, адже кожен гість повинен відчувати себе комфортно і затишно в будь-якому з наших ресторанів. Наші співробітники — звичайні люди, які свідомо обрали свою професію, і з ними у нас відбувається певна домовленість щодо розуміння, яким має бути якісний сервіс.
Наразі це проблема № 1. На жаль відсутність відповідальності за неправдиві висловлювання і дрібний шантаж у нашій країні швидко проникли в маси. Досить часто здійснюються дзвінки і візити окремих гостей з вимогою повернути їм гроші через те, що після відвідування ресторану у них погіршилося самопочуття.
Важливо знати, що є індивідуальні особливості організму, індивідуальні реакції на певні продукти, хронічні захворювання шлунково-кишкового тракту, не кажучи вже про неправильне поєднання продуктів, наприклад, риби і молочних продуктів. Хочеться звернутися до людей: перш ніж звинуватити когось, по-перше, проаналізуйте свій спосіб життя і своє здоров'я.
Трапляються і випадки недобросовісної конкуренції: компанії-конкуренти направляють до нас своїх співробітників, проводячи дуже «брудні» маніпуляції щодо наших гостей. Але ми впевнені, що добро перемагає зло, тому не зважаємо на всі ці проблеми!
Дуже сподіваюся, адже це міжнародна система вимог, виконання яких повинно спонукати заклади громадського харчування до дотримання більш високих стандартів. Ми завжди відкриті для перевірок, адже це і в наших інтересах. Власноруч ми контролюємо якість продукції, що постачається на виробництво, здаємо товар в лабораторії для контролю якості, незалежно від того, що кожен постачальник, з яким ми співпрацюємо, сертифікований і дуже цінує свою репутацію.
А це вже зовсім скоро побачите ви і всі наші гості. Намагаюсь дуже обережно ставитися до озвучення своїх планів і цілей, адже конкуренти не дрімають і швидко все копіюють і впроваджують у своїх закладах. Все ж таки, ми перші і найкращі!
Контактна інформація
Для запитів від преси: [email protected]
Пропозиції щодо співпраці: [email protected]
З загальних питань: [email protected]
З питань розміщення реклами: [email protected]
Для звернення громадян : [email protected] [email protected]