Розвиток
«Євразії», як і багатьом закладам світу, навесні цього року довелося нелегко. Але ми дуже швидко відреагували на зміни, перейшовши на безконтактне меню і оплату. Завдяки нашій дружній команді, все відбулося блискавично і одразу ж стало доступно для гостей.
На жаль, про розвиток у такий час говорити складно. Сьогодні важливо зберегти те, що є, плюс утриматися на плаву. І ми це зробили! А разом з тим ще й побудували в карантинний період найбільший ресторан мережі площею 1000 кв.м. у ТЦ «Ретровіль».
Безпека
Однозначно ми посилили заходи безпеки. Використовуємо тільки сертифіковані засоби індивідуального захисту найвищої якості, попри високу вартість на них, і дотримуємося норми HACCP. Зазначу, що криза нас згуртувала, надихнула і направила до нових векторів розвитку.
Нове меню
Сьогодні ми робимо акцент на ЗСЖ. Додали в меню багато страв, які відповідають цій категорії харчування, зберігши їх смак і користь. Ми пропонуємо нові, доступні суперсніданки і бізнес-ланчі. Ввели в основне меню кілька страв з качкою та оселедцем. Доповнили різноманітність тартаром і новими ролами несподіваних смаків і оформлення. Ще цієї осені ми пропонуємо вам спробувати устриці. Це новий для нас продукт, раніше він не був представлений в меню, оскільки ми не могли знайти якісного постачальника. Сьогодні ж з упевненістю можемо сказати: «Чекаємо вас в гості на дегустацію!»
І зовсім особлива страва в нашому меню — фірмовий форшмак від нашого бренд-шефа! Я не просто рекомендую кожному спробувати його, а наполягаю на цьому!
Читайте повну версію інтерв'ю в журналі «Millenium».
Контактна інформація
Для запитів від преси: [email protected]
Пропозиції щодо співпраці: [email protected]
З загальних питань: [email protected]
З питань розміщення реклами: [email protected]
Для звернення громадян : [email protected] [email protected]