Преса про нас
 «Багатогранна «Євразія» у журналі «Час Перших»
15 серпня 2019

«Багатогранна «Євразія» у журналі «Час Перших»

«Багатогранна «Євразія», — під такою назвою вийшло інтерв’ю керуючого партнера мережі Оксани Тихоненко в журналі «ЧАС ПЕРШИХ».

Оксана Тихоненко про свій шлях у бізнесі, сильні сторони «Євразії» і джерела любові

Здатність до багатозадачності сьогодні вважають однією з головних переваг ділових жінок. І досвід Оксани Тихоненко — керуючої партнерки мережі ресторанів і суші-барів «Євразія» — яскраве тому підтвердження. У концепції закладу вона сміливо об'єднала японську і європейську кухню, а в концепції життя — бізнес і щасливу сім'ю. Все це надихає її на розвиток бренду, команди і своєї особистості.

Оксано, ви отримали фінансову освіту і успішно розвивали кар'єру в цій сфері, але раптом у вашому житті з’явився ресторанний бізнес. Чим він вас привабив і підкорив? І чому змусив так кардинально змінити свій шлях?

Фінансисти потрібні всюди, в будь-якій сфері! Ресторанний бізнес з'явився в моєму житті випадково і незаплановано. Але іноді нами керує випадок, і все кардинально змінюється. Сьогодні я дуже вдячна долі за такий поворот і не бачу себе в жодній іншій справі! Адже ресторанний бізнес — дуже багатогранний. Це загартовує і робить мене сильнішою.

Чому ви назвали мережу «Євразія» та обрали саме європейську і азіатську кухню?

Мережа «Євразія» — це франшиза на території України, а назва — зареєстрована торгова марка. Коли через ситуацію в нашій країні ми розлучилися з засновниками компанії, то назва залишили з міркувань впізнаваності мережі. Вибір кухні теж диктував франчайзер. 11 років тому, коли в Києві відкрився перший ресторан, східна кухня ще не була популярна і хотілося познайомити з нею українців. Після того як розійшлися з франчайзером, постало питання про подальший розвиток. Наша команда відвідала Японію і переконалися, що частина меню все ж буде присвячено цій дивовижній країні, а інші позиції залишаться європейськими. Також ми намагаємося вводити пан азійську кухню і постійно відвідуємо нові країни і регіони, де знаходимо для нашого меню багато новинок і пропозицій.

Наскільки український варіант японської кухні близький до оригіналу? Якими цікавими кулінарними фішками ви доповнили ваше меню після поїздки до Японії? Чим вас вразила ця країна?

Український варіант більш американізований. Японці їдять свіжу морську рибу, і це загальнодоступний продукт високої якості. У нашій країні ми не можемо подати свіжовиловлену рибу. Вона проходить слабку заморозку або термічну обробку для збереження якості і безпеки кінцевого продукту. Ми — представники іншої раси, якої історично притаманні інші смакові пристрасті, і це не рибні продукти. Тому рецепти, запозичені в Японії, ми адаптували для наших гостей. Так, Японія — приголомшлива країна з незвичайними і прогресивними людьми і технологіями, це інший світ! Я була вражена чистотою і ставленням кожного жителя до того, що їх оточує, де вони живуть і працюють. Дійсно, чистота не там, де прибирають, а там, де не смітять. Все починається з кожного з нас.

Ви часто говорите, що місія вашого закладу — закохати гостей в страви цих двох кухонь. Відкрийте секрет: як ви це робите?

Секрету немає, ми просто намагаємося робити все з душею, максимально смачно і швидко. Кожен наш співробітник і керівник чітко розуміє своє місце і свою місію в компанії. Ми намагаємося бути ближче до кожного гостя. Новинки в меню, доступна ціна і постійні акції — ось запорука успіху.

У важкому для всієї України 2014 році співзасновники вийшли з мережі «Євразія» та залишили вас одну. Як ви не побоялися взяти відповідальність на себе? Хто вас підтримав у той час?

Необхідно було у дуже короткий термін прийняти правильне рішення не тільки для мене, а й для понад 1000 осіб, які могли залишитися без роботи. Тоді мене підтримали всі співробітники. Я дуже пишаюся людьми, з якими працюю. Це команда мрії і майбутнього! Ми постійно вдосконалюємось, навчаємося, сперечаємося і розвиваємося. І йдемо до намічених цілей.

Успішність бізнесу залежить від команди?

Так, команда — основна складова успіху компанії. Ми не роботи, і дуже важливо знайти в роботі союзника, спільного по духу, який розділяє твої моральні принципи. Емоційний фон, повага і людяність, крім ділових якостей, дуже важливі у досягненні спільних цілей. Це круто, коли ти працюєш з командою, яка з тобою на одній хвилі!

Якою має бути жінка-керівник — суворою, демократичною, принциповою?

Жінка-керівник не повинна виконувати чоловічу роль. Перш за все, я жінка. Потім керівник. Моя позиція — бути розважливою і приймати рішення виважено. Кожен співробітник — кращий і гідний справедливого ставлення до себе. Я за постійний розвиток компанії, співробітників, гостей та всіх, хто мене оточує. Намагаюся одразу позбуватися токсичних особистостей і не лікувати всіх. Навчити, підштовхнути, але не більше. А ще я переконана, що гармонія в сім'ї переноситься в настрій на роботі. Ми з чоловіком працюємо разом, і це один з пунктів мого успіху. Він — мій найкращий порадник, моя підтримка і опора.

У вас залишається час для сім'ї, відпустки, і як довго можете прожити без улюбленої роботи?

Без улюбленої роботи і компанії не можу довго. Адже це моє життя і близькі люди. Відпустку завжди проводжу з чоловіком і сином, подорожую і обов'язково їду на море. Море — це мій ресурс, я там відновлююся і потім творю дива!
 

ЧАС ПЕРШИХ — це видання про бізнес і політику, проект про людей, що створюють історію нашої країни, про перших в своїй справі!
 

«Заберу сам»
(044) 500-17-17