Мережа ресторанів «Євразія» стала синонімом якості та різноманітності в Україні, поєднуючи в своєму меню найкращі страви японської та європейської кухонь. Вже понад 17 років «Євразія» вражає своїх гостей унікальним поєднанням смаків, розвиваючись в різних напрямках та знаходячи нові шляхи до сердець своїх відвідувачів.
Та чи простий це шлях – шлях успіху? Звісно, ні. Особливо в сьогодення.
Досягти висот й популярності надзвичайно складно кожному ресторану. Для успіху важливо все – розміщення закладу, атмосфера, професійний колектив, висока якість їжі, обслуговування, гарний маркетинг і, безумовно, надійні партнери й постачальники. Один із ключових факторів успіху «Євразії» – це тісна співпраця з ГК «Морський Дім».
З 1997 року «Морський Дім» постачає високоякісні інгредієнти різних кухонь світу для українських закладів HoReCa. З 2007 року співпрацює з мережею закладів «Євразія».
«Я ціную надійних постачальників, і «Морський Дім», безумовно, відповідає всім нашим вимогам» – ділиться своїми думками Валерій Шаров, бренд-шеф мережі "Євразія".-Асортимент азійських продуктів «Морського Дому» для нас - незамінний. Гості «Євразії» люблять східну кухню, особливу японську, і щоб пропонувати найкраще, ми завжди обираєм відповідних партерів».
«Морський Дім» – це не просто постачальник, а справжній партнер, на якого завжди можна покластися. Адже, не зважаючи на економічні труднощі та сьогоднішню специфіку логістики, компанія зростає й вдосконалює усі внутрішні процеси, активно розвиваючи український ресторанний бізнес.
Наразі у «Морському Домі» представлено широкий асортимент азійських соусів, локшини, морепродуктів, приправ тощо. В портфелі компанії дистрибуція всесвітньовідомих торгових марок: Yamasa, Lee Kum Kee, Kara, Aroy-D, JS та інших. Продукти цих брендів є основою для багатьох страв, які стали фірмовими у ресторанах «Євразії».
Ілля Червенко, бренд-шеф «Морського Дому», коментує: «Ми зацікавлені в успіху партнерів, тому охоче ділимося нашою експертизою в паназійській кухні. Наші знання та досвід дозволяють клієнтам впевнено інтегрувати азійські тренди у своє меню, зберігаючи автентичність, і, разом з тим, адаптуючи страви під уподобання української аудиторії. Партнерство з «Морським Домом» допомагає підтримувати високий рівень якості страв та експериментувати з новими смаками. А бути цікавим, модним, смачним рестораном для гостей, я думаю, важливо для кожного закладу.»
Успіх «Євразії» – це приклад того, як важливо мати надійних партнерів, з якими можна рухатися вперед, не зупиняючись на досягнутому. Мережа постійно розвивається, впроваджуючи нові ідеї та стратегії, допомагає ЗСУ, проводить активну волонтерську роботу та завжди викладається на повну, аби задовольнити потреби своїх гостей. А «Морський Дім» завжди готовий підтримати у цьому прагненні своїх партнерів.
Відданість якості, взаємна довіра та прагнення до новаторства – ось що об'єднує дві компанії. Саме завдяки цьому гості «Євразії» можуть насолоджуватися смачними й справді унікальними стравами, що стають улюбленими з першої «зустрічі» з ними.
Тож наступного разу, коли ви відвідаєте ресторан «Євразія», згадайте, що за кулісами вашої улюбленої страви стоїть багаторічна співпраця професіоналів, які з любов'ю і турботою створюють для вас справжні кулінарні шедеври.
Контактна інформація
Для запитів від преси: [email protected]
Пропозиції щодо співпраці: [email protected]
З загальних питань: [email protected]
З питань розміщення реклами: [email protected]
Для звернення громадян : [email protected] [email protected]