Замовлення «Заберу сам»: (044) 338-10-10 (с 10:00 до 22:00).

(044) 500-17-17

Замовлення «Заберу сам»: (044) 338-10-10 (с 10:00 до 22:00).

Офiцiйна заява мережi «Євразiя» стосовно гучних заяв в ЗМI

23 лютого 2018 року

Шановні гості, преса та колеги!

 
Як і обіцяли в попередній заяві, після отримання результатів досліджень оприлюднюємо їх для ознайомлення.
 
До того ж хочемо спростувати деякі гучні заяви ЗМІ.
 
По-перше, більше ніж у 50 заявах ЗМІ зазначено, що в постраждалих виявлено кишкову інфекцію. 
Факт: на сьогодні жодного документа, який би підтверджував кишкову інфекцію у постраждалих, ресторану «Євразія» не надано. Ми особисто, менше ніж за добу після інциденту, сконтактували з кожним із постраждалих, нині контролюємо ситуацію і тримаємо руку на пульсі. 
Висновок: всі заяви щодо хворих без підтвердження офіційними документами — це лише припущення.
 
По-друге, у зв’язку з цією ситуацією ресторан на пр. Перемоги, 84 пройшов кілька перевірок, передусім і персоналу. 
Факт: весь персонал закладу лабораторно обстежено у ДУ «КМЛЦ МОЗ України» ВП Оболонський міжрайонний відділ лабораторних досліджень (бактеріологічна лабораторія) з метою виявлення збудників інфекційних захворювань. 
Висновок: попри всі версії Держспоживслужби, жоден співробітник ресторану не є хворим. Для підтвердження надаємо вам висновки лабораторії.
 
По-трете, існує досить багато заяв ЗМІ про те, що ресторан на Перемоги, 84 зачинено.
Факт: ресторан працює і до цього працював у штатному режимі. Жодних правових підстав для зачинення ресторану немає. 
Висновок: просимо представників ЗМІ перевіряти достовірність інформації публікацій. 
 
І останнє, телеканалом «Україна», опубліковано відео з недостовірними даними щодо ситуації.
Факт: направлено листа до телеканалу, з проханням спростувати інформацію.
Висновок: ми публікуємо листа, без додаткових висновків.
 
Оскільки ця ситуація виникла через сервіс «Заберу сам», керівництво ресторану прийняло рішення ввести інформаційні листи для користувачів сервісом із пам’яткою про терміни споживання їжі.
 
Справді, ми не ідеальні, і, якщо добре пошукати, у нас можна знайти недоліки. Проте ми намагаємося створювати комфортні умови для кожного клієнта, сприяємо вдосконаленню обслуговування та несемо особисту відповідальність перед кожним зі споживачів.